miercuri, 23 martie 2016

Argument

Poluarea reprezintă răspândirea în apă, aer, sol de substanţe toxice, dăunătoare vieţii.
Ea reprezintă o plagă a societăţii moderne, gradul de poluare crescând în acelaşi timp cu accentuarea urbanizării şi tehnologizării localităţilor. A polua este extrem de uşor, dar pentru a repara daunele provocate de poluare este nevoie de mult timp şi fonduri.
Această problemă a fost tratată cu îngăduinţă până acum, dar în condiţiile dezvoltării tehnico-ştiinţifice şi a tendinţei obţinerii unei rate cât mai mari a profitului, problema protejării naturii a devenit o preocupare majoră atât pentru oamenii de ştiinţă din diverse domenii, pentru oamenii politici cât şi pentru populaţie.
Cunoașterea problemelor legate de poluare îi poate  orienta pe elevi în ceea ce privește responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător.
Considerăm că acest proiect este o metodă de învățare activ-participativă care antrenează energii benefice, contribuind la conștientizarea efectelor dăunătoare ale poluării şi beneficiile aduse mediului de un comportament responsabil.
Valorile promovate prin această manifestare sunt de natură să influențeze pozitiv dezvoltarea elevilor, dar și să conducă la o integrare activă a lor în societate.


SCOP:
Ø  conștientizarea efectelor dăunătoare ale poluării .

Ø  cunoaşterea beneficiilor aduse mediului de un comportament responsabil.


OBIECTIVE:

Ø  sesizarea cauzelor poluării mediului;
Ø  recunoaşterea diferitelor  tipuri de poluări;
Ø  indicarea  diverselor materiale şi substanţe poluante;
Ø  reutilizarea materialelor poluante;
Ø  cunoaşterea şi aplicarea unor  măsuri de prevenire ale poluării mediului;
Ø  utilizarea elementelor de limbaj specifice temei propuse.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu